Wednesday, December 22, 2010

...aku dan kamu...

hye kawan2!!eh jap2..ni bukan wana tau.ni kawan die.eh wana,apasal follower engkau sikit sangat.cube ko tengok follower aku hoho~perasan ramai follower padahal tak sampai 50 pon huhu...tu la ko,wat blog pandai.nak update malas!!ko dok rumah abeskan beras je kan..



ok2 nak sambung cite..sambungan dari cite kau dan aku~sila la bace ye.promote blog jap ahah...



kami dapat tawaran pergi intec.still lagi tempat yang same tapi course berlainan.dia nak jadi veterinar,aku nak jadi doktor orang.aku pon tak paham apasal laa ko nak jadi doktor haiwan ek wana.punye banyak keje,keje dengan bulu kucing gak yang ko suke.



so,aku under middle east program(MEP) dan dia ausmat.kami pon up sikit laa tempat lepak kami.dulu lepak kat dorm je.paling2 pon lepak kat dewan makan.sekarang ni lepak kat secret recipe...



dan sekarang,aku kat sini,mesir.dan dia lak tengah nak decide nak g aussie or new zealand...walaupun kami dipisahkan oleh 2 benua,namun tali persahabatan kami tetap utuh...bez tak ayat??huhu..waaa..kepada pembaca blog wana ni,mintak maaf la ek kalau before ni ayat wana ni tak bez langsung.haha..dah la dok update blog die.g kutuk tuan nye blog lak huhu

tapi nanti ko nak fly jauh,kite dah jarang jumpe dah.tak dapat nak hang out dah*sobsob*~ceh,bajet macam tak boleh nak skype or ym je huhu



dear wana,

selamat hari lahir yang ke-19~orang lain dah nak masuk 20 ko baru 19 ke?!ketinggalan komuter sungguh la kamu huhu



semoga kamu berjaya mencapai impian.semoga apa yang kamu ingin kan adalah apa yang dikehendaki Allah dan semoga ia adalah yang terbaik untuk kamu... :)



lagi satu,ko abes study tu cepat2 sikit.jenuh aku nak tunggu ko balik nanti.yang penting time aku kawen ko kene ade hahaha...lagi satu,kalau ko kawen umur 30 aku malas dah aih nak jadi pengapit ko.ko cari pengapit lain :D

~kepada yang membaca blog wana ni,saya takde niat pon nak hack blog die.die yang bagi username n password blog ni dengan ikhlasnye kat saye *winkwink*(^_^)

2 comments:

akubukansapesape said...

kepada yang meng-update blog saya,
woi!!! sengal.. ni kje ko.. ak bgi password kt ko, ni yg ko wat.. sorry r lmbat baca.. lme xbkak online..

perh.. cara ko ckap tu cm dah kompom.. tgokla klu ada rezeki aku pgi la mna2.. huhu~~

ko pon satu, jgn r ckap ak kwen umur 30.. CHOI!!!

nweys, thnx bnyak2.. plus, aku ske bday ak lmbat.. AKU MUDA BELIA!!!!!!

WAHAHAAH

iman_insyirah said...

hakhak...
yela2..ko kawen awl cket dr 30...
byk la ko nye mude belia..ceh